Căutare

vineri, 8 noiembrie 2013

Sfaturi de stil

Dacă sînteţi pasionate de modă, stil, atunci o să vă prindă bine următoarele sfaturi:
  
  •    ,,Cea mai mare greşeală pe care poţi să o faci este să te străduieşti prea mult. Ca să îţi formezi un stil, trebuie doar să iei în consideraţie ce ţi se potriveşte.,, (Giorgio Armani);
  • ,,Ascultă-i pe cei din jurul tău în legătură cu modul în care arăţi.Pentru că, pînă la urmă, moda este o formă de comunicare.Cînd tu aplici mesajul greşit, e bine ca cei din jurul tău să ţi-o spună.,,(Dries Van Noten);
  • ,,Îmbrăcămintea este, probabil,singura formă de exprimare personală.Chiar dacă îţi pasă ori nu de modă, cred că e absolut necesar să îţi rezervi cîteva minute, în fiecare zi, în care să analizezi mesajul tău către lume.,,(Kenneth Cole);
  • ,,Evită să fii o victimă a modei.De fiecare dată cînd mi-am cumpărat ceva ,,în tendinţe,, - ceva ce am văzut pe internet - nu am purtat niciodată.Urăsc să văd oameni care se comportă ca nişte modele, cînd ei nici măcar nu au o atitudine.,,(Valentino);
  • ,,E mai bine să ai mai puţine lucruri, dar de calitate,decât multe prostii ieftine. Data viitoare cînd mergi la cumpărături, ştii ce ai de făcut!,,(Rachel Zoe);
  • ,,Pantofii îţi dezvăluie limbajul corpului şi atitudinea.Te înalţă fizic şi emoţional.Dacă nu ai simţit asta pînă acum, înseamnă că nu ai purtat pantofii potriviţi.Tocurile sînt foarte sexy şi te fac să te simţi ca atare.,,(Christian Louboutin);
  • ,,Moda moare, dar stilul este etern - un motiv foarte bun pentru care trebuie să rămâi constantă stilului tău şi să nu urmăreşti trendurile.,,(Yves Saint - Laurent);
  • ,,Nu urmări trendurile.Nu lăsa moda să te conducă, ci decide cine eşti şi ce vrei să exprimi prin vestimentaţie.,,(Gianni Versace);
  • ,,Nu poţi niciodată să ai prea multă grijă de încălţămintea pe care o alegi. Prea multe femei consideră că nu e importantă, dar adevărata valoare a unei femei elegante este ceea ce poartă în picioare.,,(Christian Dior);
  • ,,Cred că ideea de a combina creaţiile designerilor de lux cu creaţiile brandurilor de masă este foarte modernă.Nu mai este la modă să porţi un designer din cap pînă în picioare. Suntem într-o nouă eră, acum nu mai sunt reguli.Totul se rezumă la stilul individual.,,(Alexander McQueen);
  • ,,Unii oameni cred că opusul luxului este sărăcia. Nu e aşa. E opusul vulgarităţii.,,(Coco Chanel);
Eu cred că nu trebuie să copiem pe cineva , dar să adoptăm stilul nostru, individual şi să cumpărăm , să îmbrăcăm ceea ce ne reprezintă, ceea ce dorim şi ne place, căci prin asta exprimăm ceva şi după cum a spus şi Yves Saint - Laurent, moda moare, dar stilul rămâne. Haideţi să nu uităm că nu haina , încălţămintea îl face pe om. Îmbrăcînd haina unui brand renumit, nu vei deveni ceea ce nu eşti în realitate. Pentru mine contează cum arăt, în ce mă îmbrac, încalţ, cum şi cu ce mă accesorizez, dar asta nu înseamnă că trebuie neapărat , mereu să cumpăr lucruri scumpe, ale designerilor celebri, etc, cred că poţi arăta super ok şi fără asta. Apropo, sînt de acord cu Alexander McQueen, tot mai des sînt întîlnite combinaţii ale creaţiilor designerilor celebri cu creaţii ale brandurilor de masă, cu creaţii personale. Eu , după cum aţi văzut din pozele mele, confecţionez manual diverse bijuterii, accesorii pe care le şi port, ele făcînd parte din stilul meu, mă reprezintă.
 Dar voi ce părere aveţi vizavi de modă, stil?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu