Căutare

duminică, 20 ianuarie 2013

ÎNTRE TALENT ŞI ORIGINALITATE

   Pentru o persoană este foarte important să realizeze ceva în viaţă, neavînd importanţă cît e de mare realizarea şi ce fel de realizare este. Un om este fericit şi împlinit atunci cînd face ceea ce îi aduce plăcere. Fiecare are talente, anumite aptitudini care îl ajută să desfăşoare o anumită activitate pentru satisfacţie financiară, morală, etc. Important este ca , avînd un talent într-un anumit domeniu al vieţii sociale mereu să-l dezvoltăm, însă atîta timp cît îl avem, deja reprezintă un avantaj pentru noi. Încerc să dezvolt aptitudinile şi eu  ori de cîte ori am ocazia. 
   Pe lîngă talent e semnificativă şi originalitatea.
În prezent este foarte bine evidenţiată tendinţa de a fi deosebit de altcineva, de a face ceva total diferit de ceea ce face altcineva. Originalitatea a prins aripi in perioada actuală. Să fiu sinceră, eu sînt una dintre acele persoane pentru care originalitatea îşi spune deseori cuvîntul. Eu pot spune sigur că încerc să fiu originală în tot ce pot, în felul de a gîndi, în felul de a mă îmbrăca, în felul de a vorbi, dupa cum spune si William Blake « nicio pasăre nu are zbor prea înalt, dacă nu zboară cu aripi proprii », sau cum spune George Lois «  creativitatea poate rezolva aproape orice problemă. Actul creativ, înfrîngerea obişnuinţei prin originalitate, depăşeşte orice obstacol ».
Zi de zi întîlneşti oameni care se îmbracă la fel sau care fac aceleaşi lucruri, cu alte cuvinte, arată ca nişte sosii.                                                                                                               
    Societatea e mereu într-o continuă schimbare, ceea ce duce o dată cu trecerea timpului la evidenţierea adevăratelor valori. Eu tot pot spune că o dată cu atingerea unei anumite vîrste ajungi să capeţi mai multă înţelepciune, ajungi să deosebeşti binele de rău, frumosul de urît, ajungi să poţi reliefa valorile importante în viaţa omului.
     În acest blog voi încerca să redau ceea ce mă reprezintă , ceea ce-mi aduce plăcere, voi arăta în poze, video, diverse articole ceea ce fac zi de zi. Eu voi încerca să  împărtăşesc din cunoştinţele mele în anumite domenii, din talentele mele, voi reflecta asupra unor subiecte pe larg discutate actualmente.