Căutare

joi, 24 ianuarie 2013

IUBIREA

   Iubirea reprezintă cel mai profund şi mai frumos sentiment ce poate exista în sufletul unui om, ea este cea care înfrumuseţează viaţa şi o face mult mai colorată, interesantă. Iubirea înseamnă fericire, doar trăind-o începi să înţelegi cu adevărat cît e de frumoasă viaţa şi cît e de important să iubeşti şi să fii iubit.
  Eu cunosc ce-i asta iubirea, căci am norocul să am parte de una frumoasă şi adevărată. În viaţa mea există acea persoană care îmi demonstrează zi de zi că, dacă dragoste nu e , atunci nimic nu e . Această persoană este sufletul meu pereche, mă înţelege şi mă respectă. Iubitul meu este cel care îmi aduce linişte sufletească şi cel ce îmi face dimineţile mai luminoase, şi zilele mai senine.
  Acum că iubitul este în viaţa mea, îmi dau seama că iubirea există şi că a apărut în calea mea atunci cînd cu adevărat aveam nevoie de asta şi îi mulţumesc nespus de mult. La început nici nu aveam închipuire că vom ajunge pînă azi împreună, iubindu-ne cu aceeaşi intensitate ca la început. Astăzi pot afirma cu precizie că sînt fericită, căci am alături jumătatea mea, îl am pe cel care mă sprijină în toate şi care mă iubeşte pentru ceea ce sînt, cu toate calităţile şi defectele pe care le am.
   În final pot spune că doresc tuturor să trăiască acest sentiment şi să nu caute o definiţie a dragostei prin diverse articole şi dicţionare, dar să încerce să o trăiască.
    Oricînd putem deschide acest subiect şi putem reflecta asupra lui la infinit, aşa că e foarte posibil ca pe viitor să mai includ vreun articol la tema dată.
     Iubirea pentru mine ca şi pentru mulţi scriitori sau oameni de rînd este şi o sursă de inspiraţie, versurile de mai jos demonstrează aceasta (una dintre ocupaţiile mele este şi poezia, scriu versuri, în mare parte, dedicate iubirii):



                                                  DOAR TU

                       Doar tu înţelegi ce-i iubirea,
                       Căci mi-o oferi în fiece zi,
                       Numai tu îmi oferi fericirea
                       Şi tot ce-aş putea dori

                       Doar tu ştii să-mi alini durerea
                       Şi ştii ce gîndesc,
                       Doar tu îmi aduci mîngîierea,
                       Doar tu poţi să faci să zîmbesc

                       Vreau mereu să te am lîngă mine,
                       Să fii alături îmi doresc,
                       Peste tot să fiu cu tine,
                       Să-ţi pot spune te iubesc

                       În drumul meu spre fericire
                       N-am ştiut c-o să te-ntîlnesc,
                       Nu aveam închipuire,
                       C-aşa de tare o să te iubesc!

                  


     

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu