Căutare

joi, 17 octombrie 2013

Salut tuturor, nu prea am intrat de mult timp deja pe aici, aşa că am hotărît astăzi să intru şi să postez ceva nou. Vara asta a fost una interesantă, nu am avut de timp să stau degeaba, am colindat ţara , am fost în locuri foarte frumoase, locuri pe care de mult doream să le vizitez, aşa că voi posta ceva poze.Voi începe cu Casa Muzeu Donici situată în satul cu acelaşi nume din Orhei, unul cu împrejurimi frumoase. Am vazut casa care este una mare şi frumoasă, în interior avînd mobilier şi alte diverse lucruri vechi , păstrate încă de pe vremea lui Alexandru Donici. Curtea este una, la fel, mare şi verde , cu un mic lac, dar care a fost încă şi mai mare pe vremea lui Donici. Am vizitat şi izvorul de la marginea satului care este foarte important pentru oamenii de aici, căci  aprovizionează cu apă potabilă întreg satul. Biserica satului este una frumoasă şi construită într-un stil deosebit de alte biserici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu